I billedkunst undervisningen ude på lærerstudiet fik vi tildelt en opgave. Vi skulle udarbejde et undervisningsforløb som skulle omhandle et besøg på et kunstmuseum, samt et benspænd omkring teknologi. Jeg var sammen med en dejlige veninde hvor vi udarbejdet et undervisningensforløb med fokus på QR koder. Jeg har valgt at dele dette forløb med alle jer dejlige mennesker, så i frit kan bruge den i jeres undervisning. Forløbet er tiltænkt en 5 klasse eftersom de skal have mobiltelefoner tilrådighed samt havde en forståelse for teknologi. Dette forløb foregår på Esbjerg Kunstmuseum, men man kan bruge forløbet på alle andre museer også.
Til undervisningensforløbet er der en overordnet beskrivelse af forløbet, QR koder og hvordan den er opbygget. En beskrivelse af forskellige FFM som forløbet omhandler, samt en beskrivelse af forløbets 3 dele og et eksempel på produkt.
https://drive.google.com/file/d/1wHLes5oHY5u9Gy_Ib2CVxAup6ZodvF9z/view?usp=sharing
Kommentarer
Send en kommentar