Hjemmebygget tv møbel


Jeg var så heldig at flytte til Ribe i sommers med min kæreste. Desværre havde jeg et lille problem. Kunne ikke finde det perfekte tv-møbel som opfyldte alle mine behov. Jeg har en stor dvd samling, hvilket betyder møblet skal kunne rumme dem alle med mulighed for at forøge min samling. I jagten på det perfekte møbel var en del af dem for dyre, for små eller ikke min stil. Så min eneste mulighed tilbage var at bygge et selv. Jeg er en kreativ person som altid, tager udfordringen op, men i forhold til de hårde materialer har jeg ikke den store erfaring. Jeg købte to OSB plader og lavede en skitse for at sikre mig jeg havde nok træ og kunne udnytte det hele. Efter dette fik jeg min far til at skære pladerne ud til de rette størrelser. Til sidst brugte jeg nogle skruer, vinkel plader og så var den perfekt. Jeg overvejede at den skulle have ben, men den passede perfekt i lejligheden uden og heldigvis kan man altid tilføje dem senere hvis det er dette man ønsker. 

I må have en god dag :D








Kommentarer

Populære opslag